Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Κλειστόν λόγω Πάσχα



Μια και μέχρι τώρα το πήρα λίγο επί πόνου, λέω να κάνω διακοπές και από το μπλογκ. Υλικό για διάβασμα σας αφήνω αρκετό. Άλλωστε, όπως το φαγητό έτσι και η γνώση θέλει χρόνο για πέψη και αφομοίωση.
Η μέχρι τώρα εμπειρία μου με την καταγραφή των απόψεών μου για τη διατροφή και τη θεραπευτική της λειτουργία είναι εξαιρετική. Με βόηθησε να οργανώσω τις σκέψεις μου και τις πληροφορίες, να ξεσκαρτάρω τα μη σοβαρά και να τεκμηριώσω και να διασταυρώσω τα δεδομένα μου. Σίγουρα αυτή η διαδικασία ενίσχυσε την εμπιστοσύνη μου στις αλλαγές του τρόπου ζωής που απαιτεί η προσαρμογή σε μια τέτοια διατροφή.
Καθώς τελειώνει λοιπόν η Σαρακοστή αυτή, σκέφτομαι πως παρόλο το ότι ήταν η πιο αυστηρή νηστεία που έχω κάνει ποτέ, ήταν και η πιο ξεκούραστη. Με βοήθησε να αποτοξινωθώ ακόμη πιο πολύ, να φτάσω στα κιλά που ήθελα από καιρό, να γίνω πιο χαρούμενος και πιο αισιόδοξος. Με βόηθησε να αποφασίσω να εξαλείψω οριστικά τη γλουτένη από τη διατροφή μου, όπως πιστεύω ότι με βόηθησε στο παρελθόν να κόψω το τσιγάρο. Συστήνω ανεπιφύλακτα τις νηστείες όπως τις υπαγορεύει η παράδοσή μας, γιατί παρέχουν το γενικό «θεσμικό» και χρονικό πλαίσιο που διευκολύνει τρομερά την τήρησή τους. Άλλωστε προέκυψαν από την εμπειρία χιλιάδων χρόνων, κι αυτό πρέπει να το εκτιμήσουμε. Πέρα από την αποτοξινωτική τους δράση – ειδικά της Σαρακοστής που έχει πολύ μεγάλη διάρκεια -  μας εκπαιδεύουν στο να κόβουμε κακές συνήθειες εύκολα.
Τώρα λοιπόν καιρός για οβελία και κοκορέτσι, κρασί αλλά και τσιπουράκι. Αν βρεθείτε στην εξοχή ρωτήστε και καμιά γιαγιά για γιατροσόφια ή βότανα, πάντα κάτι καλό θα βγει.
Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε και δικά σας σχόλια για τα γραφόμενά μου, το ύφος τους και τη χρησιμότητα των πληροφοριών, δικές σας γνώσεις ή παρατηρήσεις και βέβαια συνταγές στα πλαίσια αυτής της διατροφής.  Κι αν πιστεύετε πως όσα διαβάζετε εδώ μπορεί να είναι χρήσιμα και σε άλλους, διαδώστε το μπλογκ. Είδα πόσο αποτελεσματική ήταν  η αναφορά που έκανε ένας καλός μου φίλος στο FB, που πράγματι είναι πολύ δυνατό μέσο διάδοσης. Μην ξεχνάτε πως ό,τι  βοηθά εμάς μπορεί να βοηθήσει και τους άλλους, κι αυτό το μοίρασμα της γνώσης είναι μέρος της χαράς  του δρόμου για την Καλή Ζωή.

Καλό Πάσχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου